« Alle Veranstaltungen

Berufsorientierung für junge Menschen / Επαγγελματικός Προσανατολισμός για τη Νεολαία

Juni 15 @ 17:00 - 22:00

Επαγγελματικός Προσανατολισμός για τη Νεολαία

Η Ελληνική Κοινότητα Φρανκφούρτης (Έσσης), διοργανώνει στους χώρους της κοινότητας Adalbertstraße 23, Σάββατο 15 Ιουνίου 17:00 ώρα μια εκδήλωση επαγγελματικού προσανατολισμού, απευθυνόμενη στους νέους και τους νεαρούς ενηλίκους.
Η εκδήλωση έχει ως στόχο να προσφέρει βαθύτερη κατανόηση και πραγματικές εικόνες από ποικίλους επαγγελματικούς κλάδους, μέσα από την απευθείας μαρτυρία επαγγελματιών που θα μοιραστούν τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους. Αυτό θα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να εξερευνήσουν τις πορείες εκπαίδευσης και επαγγελματικής εξέλιξης, ενισχύοντας την ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών.
Καλούμε επαγγελματίες και ειδικούς, που επιθυμούν να συμβάλουν ενεργά στην κατεύθυνση αυτή, να προσφέρουν την καθοδήγηση και την υποστήριξή τους, εμπλουτίζοντας την εμπειρία των νέων. Η συμμετοχή σας θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της επαγγελματικής ανάπτυξης και προσανατολισμού των νεαρών ατόμων. Αν έχετε το ενδιαφέρον και την διάθεση να συνεισφέρετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Η προσφορά σας μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά στη ζωή των νεαρών ανθρώπων.
info@griechische-gemeinde-frankfurt.com

Berufsorientierung für junge Menschen

Die griechische Gemeinde Frankfurt/M. (Hessen), organisiert am 15. Juni in den Räumlichkeiten der Griechischen Gemeinde 2. OG, Adalbert Str. 23, Frankfurt/M. um 17:00 Uhr eine Berufsorientierungsmesse für Jugendliche und junge Erwachsene. Diese Veranstaltung zielt darauf ab, jungen Menschen authentische Einblicke in verschiedene Berufsfelder zu ermöglichen, indem Berufserfahrene aus ihrer Praxis berichten und wertvolle Erfahrungen teilen. Teilnehmende haben zudem die Möglichkeit, durch direkten Kontakt und Austausch mehr über die Wege der Berufsausbildung und Karriereentwicklung zu erfahren.
Um diese Messe zu einem Erfolg zu führen, suchen wir noch engagierte Fach- und Berufstätige, die bereit sind, teilzunehmen, ihre Einsichten und Erfahrungen zu teilen und somit den jungen Menschen Orientierung und Unterstützung zu bieten. Wenn Sie Interesse haben, einen Beitrag zu leisten, kontaktieren Sie uns bitte. Ihre Teilnahme kann einen bedeutenden Unterschied im Leben der Jugendlichen bewirken.
info@griechische-gemeinde-frankfurt.com

Datum: